2012. június 6., szerda

Hétvége

Tudom kicsit elkéstem vele, de a hétvégémről szeretnék mesélni. Szombaton bementem Veszprémbe vásárolni egy kicsit. Eredetileg csak a Rossmann-be készültem, de végül betértem egy turiba is. Nem igazán szeretem a veszprémi turikat, de most sok szép dolgot találtam.Mutatom a zsákmányokat:))
Csoportkép :)
Ezt a kis nyári ruhát azért vettem meg, mert már régóta vágyom egy nyári egyberészes szoknyára, és a színe is nagyon tetszik.
Hát a képen nem sok látszik ebből az egyberészes ruhácskából, de ígérem a nyáron készítek róla egy jobb fotót.
Imádom! Azt hiszem ez a nyaklánc az eddigi legjobb turis beszerzésem. Már régóta szeretnék egy tollas ékszert, úgyhogy ezt muszáj volt megvennem.
És jöjjenek a Rossman-es szerzeményeim. Az 1. ez a márványos barnás Lovely körömlakk a 377-es árnyalatban.
Egy natúr árnyalatú palettát már nagyon régóta szeretnék, úgyhogy megvettem az essence quattro 05-ös "to die for" árnyalatát. Nagyon tetszik főleg a matt sötétbarna.
Szükségem volt még egy fehér szemceruzára is (essence 04 white). A legnagyobb előnye, hogy szépen lehet satírozni.


Ezt az átlátszó szempillaspirált is most vettem, és nagyon szeretem, mert természetes és a szemöldökömet is szépen tudom formázni vele.
Hát, így telt a szombatom, vasárnap meg meglátogattak a nagymamámék. (Sok-sok csokit hoztak:))
Nektek hogy telt a hétvégétek?
Puszi: Bia

1 megjegyzés: